In tune, Direct Neptune

Queer

That’s it…that’s the tweet Blog. Ok that’s not it, but damn…this Instagram post stopped me in my fucking tracks and I HAD to share it on my Story and now, here. Because I don’t want to forget it. I don’t ever want to forget the moments that led me to this post. And how divinely timed this shit was.

The fact that I had been playing “Real Love Baby” when I first saw this post also solidified what my guides were trying to tell & remind me:

That settling for lukewarm or bare minimum effort and love is not the business. That I am worthy of a love so sublime and so divine, that it reminds me of love; that I am love(d).

Every bone in my body will be sure. With love and humans coinciding-she doesn’t have to be perfect to be the antidote, the cure…

pure vibes and love. A love affair and love story to rival any epic tale. A love that’s real. And ready. & open and willing to move through the discomfort and the temporary. My love will choose me as I do her, endlessly. She will be solid in her love and intention, not on the fence about me. Not perfect, but perfect…for me.

I could write and write and write…but I’m gonna keep it brief and soak in the words above. A reminder of a perfect love for me. Imperfectly existing, never waning or drifting. Gifting me with her presence and consistency…hold her down as she lifts me. Transporting me to heights not reached previously. & honestly nobody else exists to me… Real Love, Baby

I look for ______ in a woman

Queer

I created this video that I posted to my IG stories. I don’t see why my wordpress fam should be denied, lol.

Intimacy vs. Isolation

& I would like to add that I appreciate & highly value: honesty, integrity…vulnerability (as long as she feels safe to be) and authenticity. A Goddess who isn’t afraid of growth. Someone who is loving, a kind human and affectionate..I like that shit

Pulled this from my IG Story Highlights

A Goddess of Sensuality with healthy boundaries. Worldly, i.e. loves to travel and experience new places, while appreciating the beauty in other cultures and ways of living.

She exudes femininity & has a sense humor/can be goofy and loves to laugh & be happy*

*I fuck with all the vibes, but just not the fake ones*

So I’ll never be one of those “positive vibes only” people. That’s like being a robot with no feelings & is just plain harmful & toxic. IMO. so yeah no. We all experience a range of emotions and being able to process & deal with them in a healthy way is the goal. Be angry, be pissed off, be moody if need be, just as long as we not suppressing our feelings, we good. Healthy communication is key. Healthy outlets and knowing oneself; for example my 12H Sun calls for isolation in order for me to process. & I’ve found that taking the necessary steps & space to do so works best. For me. So I want her to feel comfortable with feeling the big and sometimes not so pleasant feelings and do what’s best in her own ways of processing & healing. As long as we’re not sweeping 🧹 shit under the rug and lovingly & intentionally dealing with the opportunities (notice I didn’t say “problems” -because words are powerful) for growth and greater understanding of ourselves and one another.

Soooo, yeah healthy communication is paramount. As is emotional intelligence. & Being cognizant of each other’s love languages. Respect. Even in difficult times.

Loyalty and commitment to one other is also high on my list of things that I value…as an Aqua Sun, Capricorn Venus also respecting each other’s autonomy and monogamy. Stable foundations and co-creation, not co-dependency.

If there’s anything else I think of that aligns I will add to this further. But yeah…

I love David Rose 🌹/Dan Levy. He is one of my fave Leo’s ♌️

Homeo Be Like…

Bisexual, Gay, gender, Lesbian, LGBTQ, qpoc, Queer, qwoc, sexuality, Transgender

They found themselves in the same room:

    Finally… The moment, the inevitable had hit them; & when it did

    Sirens
    Heart Commotion
    Butterflies
    In both Oceans
    Under their

      Aquarius Moon

    Their eyes met, all too soon
    Both fixated on the others gaze
    Stopped in their tracks;

      Hearts!
      Running in Place
      Losing Time
      Losing Space

    Drums
    & so many years of waiting for True Love
    It was here
    Amongst
    Thieves
    & those who grieve in self pity
    There in that emerald city

    Heaven

    Hell

    ETERNITY

    Homeo:
    I’m not going to apologize for staring at you…the way that I did. I…My Soul…
    The moment that I saw you, I realized that my eyes have never known truth and beauty until they rested upon You.
    I have been in the dark for too long & I hadn’t realized until you happened…& shined your Light…

      20131001-020418.jpg